Politica Privind Protecția Datelor cu Caracter Personal (GDPR)

Politica Privind Protecția Datelor cu Caracter Personal (GDPR)

Îţi garantăm că:

  1. Procesăm datele tale exclusiv pentru livrarea, îmbunătăţirea şi garantarea serviciilor pe care le oferim
  2. Datele tale sunt stocate în siguranţă într-un mediu securizat
  3. Datele personale sunt strict confidenţiale şi nu vor fi transmise unor terţi.

Utilizăm datele pe care le colectăm pentru:

Furnizarea și administrează serviciile, inclusiv pentru a afișa conținut personalizat și pentru a facilita comunicarea cu alți utilizatori;

Facilitarea funcționării tehnice a serviciilor, inclusiv rezolvarea și soluționarea problemelor, asigurarea serviciilor și prevenirea fraudei și abuzurilor;

Procesarea înscrierilor și a comenzile pentru cursuri, produse, servicii etc. dar şi comunicarea cu dvs. pentru a vă răspunde la întrebări şi solicitări.

Trimiterea mesajelor și informațiilor administrative, inclusiv mesaje de la traineri și facilitatori, notificări despre modificările aduse serviciilor noastre și actualizări ale acordurilor noastre;

Trimiterea informațiilor și a mesajelor cu privire la progresele înregistrate în cursuri, beneficii, servicii noi, funcții noi, promoții, mesaje informative și alte cursuri disponibile (mesaje de la care vă puteţi dezabona în orice moment);

Solicitarea feedback şi înţelegerea nevoilor dvs. cu ajutorul furnizorilor de servicii de analiză;

Identificarea utilizatorilor unici;

Îmbunătățirea serviciilor noastre și dezvoltarea de noi produse, servicii și funcții; 

 

POLITICA PRIVIND PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

CINE SUNTEM? 

RESPONSABILUL CU PROTECȚIA DATELOR (DPO) 

CE SUNT DATELE CU CARACTER PERSONAL? 

CE ÎNSEAMNĂ PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL? 

TEMEIUL ȘI SCOPURILE PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL 

PRINCIPII PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR

CE TIP DE DATE PERSONALE COLECTĂM 

CE DATE NU STOCĂM NICIODATĂ

PENTRU CE FOLOSIM DATELE DVS. PERSONALE, DE CE ȘI PENTRU CÂT TIMP

PERIOADA STOCĂRII DATELOR

SECURITATEA PRELUCRĂRII 

SECURITATEA DATELOR DVS. PERSONALE

PROCESAREA FORMULARELOR DE CONTACT SAU ÎNSCRIERE

PROCESAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL ÎN PARTENERIAT

RELAȚIILE CU ALȚI OPERATORI

PRELUCRARE AUTOMATĂ DE DATE. COOKIE

DREPTURILE PERSOANELOR VIZATE

SOLICITĂRI JURIDICE

EXONERARE DE RĂSPUNDERE

ACTUALIZAREA POLITICII DE PROTECȚIE ȘI PRELUCRARE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL

CONTACT

POLITICA DE UTILIZARE A COOKIE-URILOR PE SITE-UL TRADOTIM SRL

CE SUNT COOKIE-URILE?

LA CE SUNT FOLOSITE COOKIE-URILE?

CE COOKIE-URI FOLOSIM?

CUM SUNT FOLOSITE COOKIE-URILE DE CĂTRE ACEST SITE?

STATISTICĂ

PLUGIN-URI DE REȚELE SOCIALE

OPERATORII DE PLUGIN-URI UTILIZATE ÎN SERVICIILE NOASTRE

CE INFORMAȚII CONȚIN COOKIE-URILE?

DETALII DESPRE COOKIE-URILE FOLOSITE

Legea Uniunii Europene referitoare la protecția datelor cu caracter personal, “General Data Protection Regulation” (denumit în continuare “GDPR”) a intrat în vigoare pe 25 Mai 2016, dar începe să-și producă efectele de la 25 Mai 2018.

Protecția datelor dumneavoastră cu caracter personal este importantă pentru noi, prin urmare, acordăm o atenție deosebită protejării vieții private a vizitatorilor care accesează site-ul TRADOTIM S.R.L. in conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din data de 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date (denumit în continuare “GDPR”).

Vă rugăm să acordați o atenție deosebită lecturării următoarei Politici (denumită în continuare “DPP”, pentru a înțelege modul în care vor fi tratate informațiile dumneavoastră („date personale”).

DPP explică practicile TRADOTIM, referitoare la aplicarea prevederilor GDPR, precum și drepturile de care beneficiați cu privire la modul în care informațiile dumneavoastră sunt utilizate prin intermediul aplicaţiilor TRADOTIM SRL.

Prelucrarea datelor cu caracter personal efectuată de TRADOTIM SRL se va realiza întotdeauna în conformitate cu prevederile GDPR, precum și cu reglementările privind protecția datelor cu caracter personal, specifice fiecărei țări în care TRADOTIM SRL operează.

Prin DPP, TRADOTIM SRL dorește să informeze vizitatorii cu privire la natura datelor cu caracter personal pe care le colectăm și le procesăm, precum și cu privire la scopurile prelucrării. În plus, vizitatorii site-urilor sunt informați prin intermediul DPP și cu privire la drepturile de care beneficiază.

CINE SUNTEM?

Suntem SC TRADOTIM S.R.L. o societate cu sediul social și adresa de corespondență în Jud. Bihor, Oradea, Parcul Traian Nr. 12, ap. 2A, cu număr de ordine în Registrul Comerțului J05/1872/2011, CUI 29280154.

Avem ca domeniul principal de activitate: 7430-activităţi de traducere scrisă şi orală (interpreţi), iar reprezentanții noștri legali sunt administratorul Deac Felicia Otilia și asociatul Pop Szabolcs.

 

RESPONSABILUL CU PROTECȚIA DATELOR (DPO)

TRADOTIM SRL, în calitate de operator, a desemnat pe Maria Alexandra Leca, în calitate de Responsabil cu Protecția Datelor (denumit în continuare “DPO”), având obligația de a asigura respectarea prevederilor GDPR în operațiunile de prelucrare de date efectuate de către Societate.

Vizitatorii site-ului au posibilitatea de a se adresa în orice moment, în mod direct, DPO cu privire la orice aspecte legate de prezentul DPP, utilizând datele de contact de mai jos:

Nume: Deac Felicia Otilia

E-mail: otilia.deac@gmail.com

Telefon: 0744.80.33.66

Adresă de corespondență: Jud. Bihor, Oradea, Parcul Traian Nr. 12, ap. 2A

CE SUNT DATELE CU CARACTER PERSONAL?

„Date personale” înseamnă orice informație sau informații care vă pot identifica direct (de exemplu numele dumneavoastră) sau indirect (de exemplu, prin intermediul datelor pseudonime, cum ar fi un număr de identificare unic).

Aceasta înseamnă că datele personale includ lucruri precum adresa, numele și prenumele, sexul, data și locul nașterii, datele din actele de stare civilă, telefon/fax, adresă (domiciliu/reședință), e-mail, profesie, loc de muncă, formare profesionala, situație familială, situație economico-financiară, date privind bunurile deținute, obișnuinte/preferințe/comportament, imagine, voce, preferințele personale și obiceiurile de cumpărături, conținutul generat de utilizatori, informațiile financiare și informațiile privind situația financiară.

Acesta ar putea include și identificatori numerici unici, cum ar fi adresa IP a computerului dumneavoastră sau adresa MAC a dispozitivului dumneavoastră mobil, precum și modulele cookie.

CE ÎNSEAMNĂ PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL?

“Prelucrarea” înseamnă orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, transmiterea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea.

TEMEIUL ȘI SCOPURILE PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL

  • În scopul încheierii și executării contractelor – Conform art. 6 alin. 1 lit. b) din GDPR, pot fi prelucrate date personale în scopul încheierii sau executării contractului. Pentru a putea să vă oferim produsele și serviciile noastre, este nevoie să prelucrăm date cu caracter personal care vă aparțin.
  • În scopul îndeplinirii unor obligații legale – Conform art. 6 alin. 1 lit. c) din GDPR, pot fi prelucrate date personale în scopul îndeplinirii unor obligații legale. Solicităm o serie de date personale, inclusiv, în anumite situații, codul numeric personal, în scopul de a ne îndeplini obligațiile impuse de către autoritățile fiscale în legătură cu facturarea și raportările către autoritățile fiscale.
  • În scop de marketing – Conform art. 6 alin. 1 lit. a) din GDPR, pot fi prelucrate date personale dacă persoana vizată și-a dat consimțământul pentru prelucrarea datelor sale cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice. Astfel, dacă v-ați abonat în secțiunea de Newsletter, datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi utilizate cu scopul de a vă transmite mesaje de marketing, oferte, știri, viitoare campanii, invitații la diverse evenimente. Datele dumneavoastră cu caracter personal urmează a fi șterse, atunci când anulați abonamentul din secțiunea de Newsletter. Vă puteți dezabona în orice moment prin intermediul link-ului atașat comunicărilor primite sau printr-o solicitare scrisă adresată otilia.deac@gmail.com.

PRINCIPII PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR

TRADOTIM SRL se obligă să respecte principiile de protecție a datelor cu caracter personal (denumite în continuare „Principiile”) prevăzute de GDPR, pentru a se asigura că toate datele sunt:

  1. Prelucrate în mod corect, legal și transparent;
  2. Colectate în scopuri specificate, explicite și legitime;
  3. Adecvate, relevante și limitate în raport cu scopurile pentru care sunt prelucrate;
  4. Corecte și actualizate;
  5. Păstrate într-o formă care nu permite identificarea persoanelor vizate mai mult timp decât este necesar în raport de scopul prelucrării;
  6. Procesate în conformitate cu drepturile persoanei vizate, într-un mod care să asigure o securitate adecvată a prelucrării, astfel încât datele să fie integre, confidențiale și disponibile.

CE FEL DE DATE PERSONALE COLECTĂM

Datele personale înseamnă orice informație referitoare la dvs. care ne permite să vă identificăm, cum ar fi numele dvs., datele de contact, numărul de referință al rezervării, detaliile de plată și informațiile despre accesul dvs. pe site-urile noastre.

Putem colecta date personale de la dvs. atunci când rezervați un loc pentru participarea la evenimente (direct sau indirect prin intermediul partenerilor noștri de încredere), când creați un cont, când utilizați site-urile web și/sau aplicațile și alte site-uri accesibile prin intermediul site-ului web și/sau aplicației, când participați la un sondaj sau concurs sau când ne contactați.

Mai exact, putem colecta următoarele categorii de informații:

  1. Numele, adresa de domiciliu, adresa de e-mail, numărul de telefon, localitatea;
  2. Informații detaliate despre participanţi, care includ numele, data nașterii, sexul, numărul cărții de identitate;
  3. Condiții medicale pentru participanţi care au necesități medicale speciale și / sau cerințe alimentare;
  4. Istoricul participărilor, inclusiv informații referitoare la cursurile dvs. și serviciile rezervate în legătură cu cursurile dvs.;
  5. Informațiile pe care le furnizați despre preferințele dvs. de participare și cele ale însoțitorilor dvs. în programele şi cursurile TRADOTIM SRL;
  6. Informații despre achizițiile dvs. de produse și servicii;
  7. Informații despre utilizarea de către dvs. a site-urilor și/sau a aplicațiilor noastre;
  8. Comunicațiile pe care le faceți cu noi sau pe care le direcționați către noi prin scrisori, e-mailuri, servicii de chat, apeluri și rețele de socializare.
  9. Locația, inclusiv locația geografică în timp real a computerului sau a dispozitivului dvs. prin GPS și adresa dvs. IP, împreună cu locațiile Wi-Fi hotspot și gsm, dacă utilizați funcții bazate pe locație și activați Serviciile de localizare setări pe dispozitiv și pe computer.

Detaliile personale despre sănătatea fizică sau psihică sunt considerate date personale „sensibile” în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor. Vom procesa astfel de date numai dacă v-ați dat consimțământul explicit sau este necesar (de exemplu, dacă solicitați asistență specială) sau ați făcut public aceste date în mod deliberat.

CE DATE NU STOCĂM NICIODATĂ

Datele cardului de plată al Clientului/ Utilizatorului/ Cumparătorului nu vor fi accesibile și nici nu vor fi stocate de către TRADOTIM SRL, ci doar de către instituția de autorizare a Tranzacției sau o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a cărei entitate Clientul/ Utilizatorul/ Cumpărătorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

3D Secure înseamna o nouă abordare globală a autentificarii cumpărătorilor și vânzărilor în tranzacții sigure pe Internet. Această măsură de siguranță presupune redirecționarea utilizatorului în momentul efectuarii plații pe o pagină securizată, unde înregistrarea fiecărui deținător de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzacție online. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV/CV2).

PENTRU CE FOLOSIM DATELE DVS. PERSONALE, DE CE ȘI PENTRU CÂT TIMP

Datele dvs. pot fi utilizate în următoarele scopuri:

  1. Pentru furnizarea produselor și serviciilor pe care le solicitați: folosim informațiile pe care ni le furnizați pentru a efectua serviciile pe care le-ați solicitat în legătură cu participarea dvs., inclusiv modificările solicitate legate de cursuri;
  2. Pentru a vă contacta în cazul unei schimbări a orarului sau anulări: vă trimitem informații în legătură cu serviciile pe care le-ați solicitat și orice modificări ale acestor servicii. Informațiile nu au scop comercial și nu vă puteți dezabona de la ele;
  3. Folosim informațiile dvs. de plată în scopuri de contabilitate, facturare și audit și pentru detectarea și/sau prevenirea oricăror activități frauduloase;
  4. În scopuri administrative sau juridice: folosim datele dvs. pentru analiză statistică și de marketing, testarea sistemelor, studii privind satisfacția clienților, întreținere și dezvoltare, sau pentru a rezolva o dispută sau o revendicare. Rețineți că este posibil să realizăm profilarea datelor, pe baza datelor pe care le colectăm de la dvs., în scopuri de analiză statistică și de marketing. Orice activitate de profilare va fi efectuată numai cu consimțământul dvs. prealabil și depunând toate eforturile pentru a vă asigura că toate datele pe care se bazează sunt corecte. Prin furnizarea oricăror date personale sunteți de acord în mod explicit că putem să-l folosim, pentru a realiza activități de profilare în conformitate cu această Politică de confidențialitate;
  5. Securitate, sănătate, administrație, prevenirea/detectarea infracțiunilor: este posibil să transmitem informațiile dvs. autorităților guvernamentale sau organelor de aplicare a legii pentru a respecta cerințele legale;
  6. Pentru comunicări ale Serviciului de asistență clienți: folosim datele dvs. pentru a gestiona relația noastră cu dvs. ca și client și pentru a ne îmbunătăți serviciile și experiența dvs. cu noi;
  7. Pentru a furniza servicii personalizate: folosim datele dvs. pentru a furniza informații care credem că vă interesează înainte, în timpul și după participarea dvs. și pentru a personaliza serviciile pe care vi le oferim, cum ar fi oferte speciale către destinațiile preferate sau ofertele Bootcamp University;
  8. Marketing: din când în când, vă vom contacta cu informații despre cursuri promoționale și produse auxiliare prin intermediul comunicărilor online. Cu toate acestea, veți avea opțiunea de a vă abona sau dezabona de la astfel de comunicări, indicând acest lucru în etapa de rezervare. De asemenea, la orice comunicare online din partea noastră sau a partenerilor noștri de încredere, veți avea ocazia să indicați că nu mai doriți să primiți materialele noastre de marketing direct.

Vom procesa datele dvs. personale numai în cazul în care avem o bază legală pentru a face acest lucru. Baza legală va depinde de motivele pentru care am colectat și pentru care trebuie să folosim datele dvs. personale.

În cele mai multe cazuri, va trebui să procesăm datele dvs. personale pentru a le putea introduce în contractul nostru cu dvs.

De asemenea, putem prelucra datele dvs. personale într-unul sau mai multe dintre următoarele cazuri:

  • Pentru a respecta o obligație legală (de exemplu, cerințele contabile);
  • Ne-ați dat consimțământul pentru utilizarea datele dvs. personale (de exemplu, pentru utilizarea în scopuri comerciale);
  • Pentru a vă proteja interesele vitale sau cele ale unei alte persoane (de exemplu, în caz de urgență medicală);
  • Face parte din interesele noastre legitime în funcționarea ca o companie de training (de exemplu, în scopuri administrative).

Doar copiii cu vârsta de cel puțin 16 ani pot să-și dea consimțământul. Pentru copiii sub această vârstă, este necesar consimțământul părinților sau al tutorilor legali ai copiilor.

Nu vom păstra datele dvs. mai mult decât este necesar pentru a îndeplini scopul pentru care sunt prelucrate. Pentru a determina perioada de păstrare adecvată, luăm în considerare cantitatea, natura și sensibilitatea datelor personale, scopurile pentru care le prelucrăm și dacă putem atinge aceste scopuri prin alte mijloace.

De asemenea, trebuie să luăm în considerare perioadele pentru care ar putea fi necesar să păstrăm date cu caracter personal pentru a ne îndeplini obligațiile legale  sau pentru a ne ocupa de reclamații, întrebări și pentru a ne proteja drepturile legale în cazul unei revendicări.

Atunci când nu mai avem nevoie de datele dvs. personale, le vom șterge sau distruge în siguranță. De asemenea, vom lua în considerare dacă și cum putem minimiza în timp cantitatea de date personale pe care le folosim și dacă putem asigura anonimitatea datelor dvs. Personale, astfel încât acestea să nu mai fie asociate cu dvs. sau să vă identifice, caz în care putem folosi acele informații fără a vă notifica ulterior.

PERIOADA STOCĂRII DATELOR

TRADOTIM SRL poate păstra datele prelucrate pentru diferite perioade de timp, apreciate ca fiind rezonabile, în conformitate cu scopurile indicate anterior. Păstrăm datele dumneavoastră numai pentru perioada necesară pentru atingerea scopului, pentru care deținem datele, pentru a satisface nevoile dumneavoastră sau pentru a ne îndeplini obligațiile impuse de lege.

Pentru a ști cât timp pot fi păstrate datele dumneavoastră, folosim următoarele criterii:

  1. Atunci când achiziționați produse și servicii, păstrăm datele dumneavoastră personale pe durata relației noastre contractuale;
  2. În cazul în care participați la o ofertă promoțională, păstrăm datele dumneavoastră personale pe durata ofertei promoționale;
  3. În cazul în care ne contactați pentru o întrebare, păstrăm datele dumneavoastră personale pe durata necesară procesării întrebărilor dvs., dar nu mai mult de 5ani de la ultima corespondență trimisă;
  4. În cazul în care creați un cont, păstrăm datele dumneavoastră personale până când solicitați să le ștergem sau după o perioadă de inactivitate (fără o interacțiune activă cu mărcile noastre) definite în conformitate cu reglementările și îndrumările locale. În acest sens, menționăm că datele prelucrate pentru acest scop vor fi șterse la 5ani după ultima interacțiune cu utilizatorul contului (ca de exemplu, login în contul dumneavoastră);
  5. În cazul în care v-ați oferit consimțământul pentru marketing, păstrăm datele dumneavoastră personale până când vă dezabonați sau solicitați să le ștergem sau după o perioadă de inactivitate (fără o interacțiune activă cu mărcile noastre), definite în conformitate cu reglementările și îndrumările locale. În acest sens, menționăm că datele stocate în bazele noastre de date pentru scopul comunicărilor de marketing direct sunt șterse din evidențele acestor baze de date la ani de la ultima interacțiune cu dumneavoastră;
  6. În cazul în care modulele cookie sunt stocate pe computer, le păstrăm atâta timp cât este necesar pentru ca acestea să își atingă scopurile (de exemplu, pe durata unei sesiuni pentru cookie-urile de coș de cumpărături sau cookie-urile pentru ID-uri de sesiune) și pentru o perioadă definită în conformitate cu reglementările și îndrumările locale. În acest sens, menționăm că datele prelucrate prin modulele cookies folosite pentru a furniza publicitate comportamentală online, pentru a ne personaliza serviciile pentru dumneavoastră și pentru a permite distribuirea conținutului nostru pe site-uri de socializare (butoane de distribuire destinate afișării site-ului), vor fi păstrate pentru o perioadă de maxim ani de la colectarea acestora, în baza consimțământului dumneavoastră.

SECURITATEA PRELUCRĂRII

TRADOTIM SRL a adoptat măsuri tehnice și organizatorice de prelucrare a datelor, actualizate în conformitate cu cerințele GDPR, cu scopul de a proteja datele dumneavoastră cu caracter personal împotriva oricăror acțiuni de acces neautorizat, utilizare necorespunzătoare sau transmitere, modificare neautorizată, distrugere sau pierdere accidentală. Toți angajații și colaboratorii TRADOTIM SRL, precum și orice terțe părți care acționează în numele și pe seama TRADOTIM SRL sunt obligați să respecte confidențialitatea informațiilor dumneavoastră și cerințele GDPR, în conformitate cu prevederile prezentei Politici.

SECURITATEA DATELOR DVS. PERSONALE

Respectăm proceduri stricte de securitate în stocarea și dezvăluirea datelor dvs. personale și pentru a le proteja împotriva pierderii, distrugerii sau deteriorării accidentale. Datele pe care ni le furnizați sunt protejate cu ajutorul tehnologiei SSL (Secure Socket Layer). SSL este metoda standard în industrie de criptare a informațiilor personale și a datelor, pentru ca acestea să fie transferate în siguranță prin internet.

Toate detaliile de înscriere sunt transmise printr-o conexiune de tip SSL cu ajutorul infrastructurii de rețea dedicate (Multiprotocol Label Switching-MPLS) și sunt stocate în conformitate cu Standardele privind Securitatea Datelor.

Este posibil ca noi să dezvăluim informațiile dvs. unor terțe părți de încredere în scopurile stabilite în această Politică de confidențialitate. Solicităm tuturor părților terțe să dispună de măsuri tehnice și operaționale de securitate adecvate, pentru a vă proteja datele personale, în conformitate cu legislația irlandeză și UE privind normele de protecție a datelor.

PROCESAREA FORMULARELOR DE CONTACT SAU ÎNSCRIERE

TRADOTIM SRL va folosi informațiile pe care le furnizați în secțiunea corespunzătoare de contact, existentă pe site, exclusiv cu scopul de a procesa solicitarea dumneavoastră.

Prin furnizarea oricăror date cu caracter personal prin intermediul site-urilor TRADOTIM SRL, înțelegeți și sunteți de acord că datele dumneavoastră vor fi prelucrate în conformitate cu prevederile DPP a TRADOTIM SRL.

Vă rugăm să aveți în vedere faptul că pentru a putea procesa solicitările dumneavoastră transmise în secțiunea de înscrieri, este posibil ca, în anumite circumstanțe, să avem obligația de a transmite datele dumneavoastră, partenerilor cu care TRADOTIM SRL colaborează și/sau altor terți furnizori de servicii ai TRADOTIM SRL.

Cu toate acestea, TRADOTIM SRL a adoptat măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a asigura securitatea transferului de date, precum și prelucrarea în conformitate cu cerințele GDPR a datelor dumneavoastră, de către entitățile menționate anterior.

TRADOTIM SRL se obligă să nu prelucreze datele cu caracter personal furnizate în alt scop decât acela pentru care au fost transmise, cu excepția situațiilor în care există consimțământul dumneavoastră expres pentru a le utiliza și în alte scopuri.

PROCESAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL ÎN PARTENERIAT

O parte dintre datele cu caracter personal prelucrate prin intermediul site-ului TRADOTIM SRL vor putea fi transferate către terți doar în situația în care există consimțământul dumneavoastră expres pentru a proceda în acest sens, cu excepția situațiilor în care există o obligație legală pentru TRADOTIM SRL de a proceda în acest mod.

Site-ul TRADOTIM SRL poate conține, la un moment dat, link-uri de acces către alte site-uri ale căror politici de prelucrare a datelor pot fi diferite de cele ale TRADOTIM SRL.

Vă rugăm să aveți în vedere și să consultați politicile privind protecția datelor cu caracter personal ale celorlalte site-uri, TRADOTIM SRL nu îşi poate asuma responsabilitatea cu privire la informațiile colectate de aceste terțe părți.

RELAȚIILE CU ALȚI OPERATORI

În funcție de context, s-ar putea să ne găsim în situația necesității absolute de a oferi informații la un nivel mai înalt, atât global, cât și intern sau extern, partenerilor noștri și celor cu care facem transfer de date cu respectarea Regulamentului mai sus amintit, în virtutea asigurării oferirii unor servicii cât mai profesionale cu putință. Informațiile controlate de TRADOTIM SRL ar putea fi transferate, transmise sau stocate și prelucrate în UE sau în alte țări decât țara în care locuiți, în scopurile descrise în această politică. Aceste transferuri de date sunt necesare pentru a putea furniza servicii la cel mai înalt nivel, precum și a continua să vă furnizăm materialele noastre la cel mai bun nivel profesional. Utilizăm clauze contractuale standard aprobate de Comisia Europeană și ne bazăm pe deciziile privind caracterul adecvat emise de Comisia Europeană, cu privire la anumite țări, după caz, în ceea ce privește transferurile de date din SEE către Statele Unite și către alte țări.

PRELUCRARE AUTOMATĂ DE DATE. COOKIE

Site-ul TRADOTIM SRL folosește identificatori de tip Cookie. În acest sens puteți consulta mai jos Politica noastră de Cookie și vă puteți exercita dreptul de a dezactiva Cookies.

DREPTURILE PERSOANELOR VIZATE

În conformitate cu GDPR, aveți o serie de drepturi cu privire la datele personale pe care TRADOTIM SRL le prelucrează:

  1. Dreptul de acces la datele prelucrare – Aveți dreptul de a accesa datele personale pe care le deținem. Prima furnizare de informații se va face fără a percepe niciun fel de taxă. Daca veți mai avea nevoie de copii ale informațiilor deja furnizate, este posibil să percepem o taxă rezonabilă ținând cont de costurile administrative de furnizare a informațiilor. Solicitările vădit neîntemeiate, excesive sau repetate pot să nu primească un răspuns.
  1. Dreptul la rectificarea datelor – Aveți dreptul să cereți ca Datele dumneavoastră să fie rectificate dacă sunt inexacte sau învechite și/sau să le completați dacă acestea sunt incomplete. Dacă aveți un cont, poate fi mai ușor să vă corectați propriile date prin intermediul funcției „Contul meu” sau prin email la otilia.deac@gmail.com. 
  1. Dreptul la ștergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”) – În unele cazuri, aveți dreptul de a obține ștergerea sau distrugerea Datelor dumneavoastră. Acesta nu este un drept absolut, deoarece uneori s-ar putea să fim forțați să păstrăm Datele dumneavoastră din motive legale sau juridice. 
  1. Dreptul la restricționarea prelucrării – Aveți dreptul să solicitați restricționarea procesării Datelor dumneavoastră. Acest lucru înseamnă că prelucrarea Datelor dumneavoastră este limitată, astfel încât să putem păstra Datele, dar să nu le utilizăm sau să le procesăm. Acest drept se aplică în circumstanțe specifice prevăzute de Regulamentul general privind protecția datelor, și anume:

– exactitatea Datelor este contestată de persoana vizată (adică de dumneavoastră), pentru o perioadă care permite operatorului (adică TRADOTIM SRL) să verifice corectitudinea Datelor;

– prelucrarea este ilegală și persoana vizată (adică dumneavoastră) se opune ștergerii Datelor și solicită restricția de utilizare a acestora;

– operatorul (de exemplu, TRADOTIM SRL) nu mai are nevoie de Date pentru prelucrare, dar acestea sunt solicitate de persoana vizată (adică de dumneavoastră) pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea unor pretenții legale;

– persoana vizată (adică dumneavoastră) a ridicat obiecții procesării bazată pe motive legitime din partea operatorului (în acest caz TRADOTIM SRL), în temeiul verificării dacă motivele legitime ale operatorului (TRADOTIM SRL) depășesc pe cele ale persoanei vizate (adică dumneavoastră).

  1. Dreptul la portabilitatea datelor – Aveți dreptul să mutați, să copiați sau să transferați datele care vă interesează din baza noastră de date într-o alta. Acest lucru se aplică numai datelor pe care le-ați furnizat, atunci când procesarea se bazează pe consimțământul dumneavoastră sau pe baza unui contract și este implementată prin mijloace automate.
  1. Dreptul de opoziție – Vă puteți opune în orice moment prelucrării datelor dumneavoastră atunci când o astfel de prelucrare se bazează pe un interes legitim. 
  1. Dreptul de a retrage consimțământul în orice moment – Vă puteți retrage consimțământul în ceea ce privește prelucrarea datelor dumneavoastră atunci când o astfel de procesare se bazează pe consimțământ. Retragerea consimțământului nu afectează legalitatea prelucrării pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia. 
  1. Dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere competentă – Aveți dreptul să depuneți o plângere în fața autorității de protecție a datelor din țara dumneavoastră de reședință sau de domiciliu pentru a contesta practicile de protecție a datelor oferite de TRADOTIM SRL. 
  1. Dreptul de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră în scopuri de marketing direct – Vă puteți dezabona sau renunța la comunicarea noastră de marketing direct în orice moment. Este mai ușor să faceți acest lucru dând clic pe linkul „dezabonare” în orice e-mail sau comunicare pe care vi le trimitem. 
  1. Dreptul de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră de către noi atunci când desfășurăm acțiuni în interes public sau în interesele legitime proprii sau ale unui terț – Vă puteți opune în orice moment prelucrării datelor dumneavoastră atunci când o astfel de prelucrare se bazează pe un interes legitim. 
  1. Dreptul de a dezactiva Cookies – aveți dreptul să dezactivați modulele cookie. Setările din browser-ele de Internet sunt de obicei programate în mod implicit pentru a accepta modulele cookie, dar puteți să le reglați ușor modificând setările browser ului.

Îţi poţi exercita aceste drepturi, fie individual, fie cumulat, foarte uşor, prin simpla transmitere a unei solicitări la sediul nostru din Oradea, str. Parcul Traian, nr. 12, ap. 2A, judeţul Bihor sau prin E-mail, la: otilia.deac@gmail.com ori telefonic la numărul: 0744.80.33.66. În plus, am numit un Ofiţer pentru Protecţia Datelor care poate fi contactat dacă există nelămuriri cu privire la orice aspect ce ţine de protecţia datelor personale, prin transmiterea unei cereri la datele de contact anterior menţionate.

SOLICITĂRI JURIDICE

Accesăm, păstrăm și oferim informațiile dumneavoastră autorităților de reglementare, factorilor de aplicare a legii sau altor entități:

  1. Ca răspuns la o solicitare de natură juridică, atunci când considerăm, cu bună-credință, că legea ne impune acest lucru. De asemenea, este posibil să răspundem la solicitări de natură juridică atunci când considerăm, cu bună-credință, că răspunsul impus de legile din jurisdicția respectivă afectează utilizatorii din acea jurisdicție și este conform cu standardele recunoscute la nivel internațional.
  1. Atunci când considerăm, cu bună credință, că este necesar pentru: a detecta, a preveni și a răspunde la acte de fraudă, utilizarea neautorizată a oricărui material care ne aparține, încălcări ale condițiilor sau politicilor noastre sau alte activități dăunătoare sau ilegale, pentru a ne proteja pe noi (inclusiv drepturile, bunurile sau materialele noastre), pe dumneavoastră și pe alții, inclusiv în cadrul investigațiilor sau al anchetelor autorităților de reglementare sau pentru a preveni decesul sau vătămarea corporală iminentă. De exemplu, dacă este relevant, furnizăm informații către și primim informații de la terți parteneri despre fiabilitatea contului dumneavoastră, pentru a preveni frauda, abuzul și alte activități dăunătoare în cadrul și în afara materialelor noastre.

Informațiile pe care le primim despre dumneavoastră pot fi accesate și stocate o perioadă mai lungă de timp atunci când fac obiectul unei solicitări de natură juridică sau unei obligații legale, al unei anchete guvernamentale, sau al unor investigații privind posibile încălcări ale condițiilor sau politicilor noastre, sau în alte cazuri pentru a preveni prejudiciile.

EXONERARE DE RĂSPUNDERE

Site-ul TRADOTIM SRL poate conține legături către alte site-uri și/sau alte pagini web care nu sunt proprietatea TRADOTIM SRL. TRADOTIM SRL nu își asumă nicio responsabilitate cu privire la conținutul acestor site-uri și, prin urmare, nu va putea fi ținută răspunzătoare pentru conținutul, publicitatea, bunurile, serviciile, software-ul, informațiile sau alte materiale disponibile pe sau prin intermediul acestor site-uri. TRADOTIM SRL nu va fi responsabilă de pierderea datelor cu caracter personal, de orice efecte negative asupra datelor personale ale vizitatorilor sau de alte daune morale și/ sau patrimoniale cauzate de accesul la respectivele site-uri.

ACTUALIZAREA POLITICII DE PROTECȚIE ȘI PRELUCRARE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Vă rugăm să aveți în vedere faptul că prezenta Politică poate face obiectul unor modificări periodice de conținut, prin actualizarea site-ului TRADOTIM SRL.

Vă vom trimite o notificare înainte de a aduce orice modificări acestei Politici și vă vom oferi posibilitatea să consultați DPP revizuit înainte de a alege să continuați să utilizați materialele noastre.

Vă rugăm să nu continuați să utilizați site-urile TRADOTIM SRL dacă nu sunteți de acord cu astfel de modificări. De asemenea, vă recomandăm să verificați această pagină pentru orice actualizare.

Termenii DPP se interpretează în conformitate cu legislația aplicabilă.

CONTACT

Dacă aveți întrebări sau preocupări cu privire la modul în care tratăm și folosim datele dumneavoastră cu caracter personal, sau doriți să vă exercitați oricare dintre drepturile dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați la otilia.deac@gmail.com.

POLITICA DE UTILIZARE A COOKIE-URILOR PE SITE-UL TRADOTIM SRL

Această politică se referă la utilizarea cookie-urilor pe site-ul: https://otiliadeac.ro operat de TRADOTIM SRL cu sediul social și adresa de corespondenta Oradea, str. Parcul Traian, nr. 12, ap. 2A, judeţul Bihor.

CE SUNT COOKIE-URILE?

Cookie-ul (termen cunoscut și ca „browser cookie” sau „HTTP cookie” sau pur și simplu”cookie” ) este un fișier de mici dimensiuni, format din litere și numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se accesează internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisă de către un web-server unui browser și este complet “pasiv” (nu conține programe software, viruși sau spyware și nu poate accesa informațiile de pe hard driverul utilizatorului).

LA CE SUNT FOLOSITE COOKIE-URILE?

Aceste fișiere fac posibilă recunoașterea terminalului utilizatorului și prezentarea conținutului întrun mod relevant, adaptat preferințelor utilizatorului. Cookie-urile asigură utilizatorilor o experiența plăcută de navigare și susțin eforturile noastre pentru a oferi servicii comfortabile utilizatorilor: ex: – preferințele în materie de confidențialitate online, cosul de cumpărături sau publicitate relevantă. De asemenea, sunt utilizate în pregătirea unor statistici anonime agregate care ne ajută să întelegem cum un utilizator interacționează cu paginile noastre web, permițându-ne îmbunătățirea structurii și conținutului lor, excluzând indentificarea personală a utilizatorului.

CE COOKIE-URI FOLOSIM?

Folosim două tipuri de Cookie-uri: temporare (limitate per sesiune) și persistente.

Cookie-urile temporare sunt stocate până la închiderea site-ului sau browserului.

Cookie-urile persistente sunt fișiere ce rămân pe terminalul utilizatorului pe o perioadă nelimitată de timp până când sunt șterse manual de utilizator.

CUM SUNT FOLOSITE COOKIE-URILE DE CĂTRE ACEST SITE?

TRADOTIM SRL foloseşte cookie-uri În următoarele scopuri:

  • Cookie-uri de performanta a site-ului, load-balancing
  • Cookie-uri de analiză a vizitatorilor, înregistrare, marketing, geo-targetare
  • Cookie-uri third party ale diverșilor furnizori de servicii de marketing sau alte tipuri

STATISTICĂ

Site-ul folosește cookie-uri de statistică pentru a colecta informații despre modul în care vizitatorii utilizează acest site și pentru a detecta posibile probleme de navigare. Instrumentele de statistică stochează informații despre paginile vizitate, durată de navigare pe site, modalitatea prin care a fost accesat site-ul precum și secțiunile accesate din cadrul paginilor. Nu sunt stocate informații personale, prin urmare, aceste informații nu pot fi folsite pentru identificarea utilizatorului.

TRADOTIM SRL folosește instrumente de analiză statistică pentru a putea urmări dacă site-urile  întrunesc cerințele utilizatorilor și pentru a prioritiza îmbunătățirea proceselor derulate.

Dacă doriți să aflați mai multe informații cu privire la modul în care aceste plugin-uri folosesc și colectează aceste date citiţi mai jos.

PLUGIN-URI DE REȚELE SOCIALE

Serviciile noastre fac uz de plugin-uri de reţele sociale (“plugins”). Cand utilizaţi un serviciu care conţine plugin-uri, informaţiile pot fi transferate direct de pe dispozitivul dvs. către operatorul de reţea socială. Nu avem nici o influenţa asupra datelor colectate de Plugin. Dacă sunteţi conectat în reţeaua socială, utilizarea de către dvs. a serviciului nostru poate fi facută referința către contul dvs. de reţea socială. Dacă veți interacţiona cu plugin-uri, spre exemplu, făcând clic pe “Like”, “Follow” sau “Share”, sau introduceţi un comentariu, informaţiile pot apărea în mod automat în profilul dvs. de reţea socială. Chiar dacă nu sunteţi conectat la contul dvs. de reţea socială, este posibil ca plugin-uri să transmită adresa IP către operatorii de reţea socială. Vă rugăm să luați în considerare acest lucru, atunci când utilizaţi paginile web. Pentru informaţiile despre operatorii de reţele sociale de plugin-uri utilizate în serviciile noastre (“operatori”), vă rugăm să consultaţi de mai jos:

OPERATORII DE PLUGIN-URI UTILIZATE ÎN SERVICIILE NOASTRE

Dacă sunteţi un membru de una sau mai multe dintre următoarele reţelele sociale şi nu doriţi ca Operatorul să conecteze datele cu privire la utilizarea de către dvs. a serviciilor noastre, cu datele dvs. de membru deja stocate de către Operator, vă rugăm să intraţi pe reţeaua socială înainte de a utiliza serviciile noastre. 

Facebook

Pentru mai multe informații puteți vizita politica de confidenţialitate a Facebook accesând https://www.facebook.com/about/privacy/. 

LinkedIn

Pentru mai multe informații puteți vizita politica de confidenţialitate LinkedIn accesând http://www.linkedin.com/legal/privacy-policy?trk=hb_ft_priv.

Twitter

Pentru mai multe informații puteți vizita politica de confidenţialitate Twitteraccesând https://help.twitter.com/en/rules-and-policies/update-privacy-policy

Google

Pentru mai multe informații puteți vizita politica de confidenţialitate Google accesând https://policies.google.com/privacy?hl=ro

Evernote

Pentru mai multe informații puteți vizita politica de confidenţialitate Evernote accesând  https://evernote.com/privacy/

Infusionsoft

Pentru mai multe informații puteți vizita politica de confidenţialitate Infusionsoft accesând https://www.infusionsoft.com/legal/data-security

EverWebinar, WebinarJam

Pentru mai multe informații puteți vizita politica de confidenţialitate EverWebinar şi WebinarJam accesând https://www.genesisdigital.co/_legal/privacypolicy.php

ShopMania

Pentru mai multe informații puteți vizita politica de confidenţialitate ShopMania accesând https://biz.shopmania.ro/cp.privacy 

MobilPay

Pentru mai multe informații puteți vizita politica de confidenţialitate MobilPay accesând https://www.mobilpay.ro/public/politica-de-confidientialitate/

HotJar

Pentru mai multe informații puteți vizita politica de confidenţialitate a HotJar accesând https://www.hotjar.com/legal/policies/privacy

InstaPage

Pentru mai multe informații puteți vizita politica de confidenţialitate a InstaPage accesând https://instapage.com/privacy-policy

Vimeo

Pentru mai multe informații puteți vizita politica de confidenţialitate a Vimeo accesând https://vimeo.com/privacy

Privy

Pentru mai multe informaţii puteţi vizita politica de confidenţialitate a Privy accesând

https://privy.com/privacy-policy

MyLiveChat

Pentru mai multe informaţii puteţi vizita politica de confidenţialitate a MyLiveChat accesând

https://www.mylivechat.com/privacy.aspx

CE INFORMAȚII CONȚIN COOKIE-URILE?

Cookie-urile păstrează informații într-un fișier text de mici dimensiuni, care permit unui website să recunoască un browser. Webserverul va recunoaște browserul până când cookie-ul expiră sau este șters. Cookie-urile nu solicită și nu păstrează informații cu caracter personal, pentru a putea fi utilizate și, în cele mai multe cazuri, nu identifică personal utilizatorii de internet. Datele personale colectate prin utilizarea Cookie-urilor pot fi colectate doar pentru a facilita anumite funcționalități pentru utilizator.

Atare date sunt criptate într-un mod care face imposibil accesul persoanelor neautorizate la ele.

DE CE SUNT COOKIE-URILE IMPORTANTE PENTRU INTERNET?

Cookie-urile reprezintă punctul central al funcționării eficiente a Internetului, ajutând la generarea unei experiențe de navigare prietenoase și adaptată preferințelor și intereselor fiecărui utilizator. Refuzarea sau dezactivarea cookieurilor poate face unele site-uri imposibil de folosit.

Refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor nu înseamnă că nu veți mai primi publicitate online – ci doar că aceasta nu va mai putea ține cont de preferințele și interesele dvs, evidentiațe prin comportamentul de navigare.

Exemple de întrebuințări importante ale cookieurilor (care nu necesită autentificarea unui utilizator prin intermediul unui cont):

  • Conținut și servicii adaptate preferințelor utilizatorului – categorii de știri, vreme, sport, hărți, servicii publice și guvernamentale, site-uri de entertainment și servicii de travel.
  • Oferte adaptate pe interesele utilizatorilor – reținerea parolelor, preferințele de limbă ( Ex: afișarea rezultatelor cautărilor în limba Română).
  • Reținerea filtrelor de protecție a copiilor privind conținutul pe Internet (opțiuni family mode, funcții de safe search).
  • Limitarea frecvenței de difuzare a reclamelor – limitarea numărului de afișari a unei reclame pentru un anumit utilizator pe un site.
  • Furnizarea de publicitate mai relevantă pentru utilizator.
  • Măsurarea, optimizare și caracteristicile de analytics – cum ar fi confirmarea unui anumit nivel de trafic pe un website, ce tip de conținut este vizualizat și modul cum un utilizator ajunge pe un website (ex: prin motoare de căutare, direct, din alte website-uri etc). Website-urile derulează aceste analize a utilizării lor pentru a îmbunătăți site-urile în beneficiul userilor.

 

SECURITATE ȘI PROBLEME LEGATE DE CONFIDENȚIALITATE

Cookie-urile NU sunt viruși! Ele folosesc formate tip plain text. Nu sunt alcătuite din bucăți de cod, așa că nu pot fi executate nici nu pot auto-rula. În consecință, nu se pot duplica sau replica pe alte rețele pentru a se rula sau replica din nou. Deoarece nu pot îndeplini aceste funcții, nu pot fi considerate viruși.

Cookie-urile pot fi totuși folosite pentru scopuri negative. Deoarece stochează informații despre preferințele și istoricul de navigare al utilizatorilor, atât pe un anume site cât și pe mai multe alte siteuri, cookieurile pot fi folosite ca o formă de Spyware. Multe produse anti-spyware sunt conștiente de acest fapt și în mod constant marchează cookie-urile pentru a fi șterse în cadrul procedurilor de ștergere/scanare anti-virus/anti-spyware.

În general browserele au integrate setări de confidențialitate care furnizează diferite nivele de acceptare a cookieurilor, perioada de valabilitate și ștergere automată după ce utilizatorul a vizitat un anumit site.

ALTE ASPECTE DE SECURITATE LEGATE DE COOKIE-URI

Deoarece protecția identității este foarte valoroasă și reprezintă dreptul fiecărui utilizator de internet, este indicat să se știe ce eventuale probleme pot crea cookieurile. Pentru că prin intermediul lor se transmit în mod constant, în ambele sensuri informații între browser și website, dacă un atacator sau persoană neautorizată intervine în parcursul de transmitere a datelor, informațiile conținute de cookie pot fi interceptate. Deși foarte rar, acest lucru se poate întâmpla dacă browserul se conectează la server folosind o rețea necriptată (ex: o rețea WiFi nesecurizată).

Alte atacuri bazate pe cookie implică setări greșite ale cookieurilor pe servere. Dacă un website nu solicită browserului să folosească doar canale criptate, atacatorii pot folosi această vulnerabilitate pentru a păcăli browserele în a trimite informații prin intermediul canalelor nesecurizate. Atacatorii utilizează apoi informațiile în scopuri de a accesa neautorizat anumite site-uri. Este foarte important să fiți atenți în alegerea metodei celei mai potrivite de protecție a informațiilor personale.

Sfaturi pentru o navigare sigură și responsabilă, bazată pe cookies.

Datorită flexibilității lor și a faptului că majoritatea dintre cele mai vizitate site-uri și cele mai mari folosesc cookieuri, acestea sunt aproape inevitabile. Dezactivarea cookie-urilor nu va permite accesul utilizatorului pe site-urile cele mai răspândite și utilizate printre care Youtube, Gmail, Yahoo și altele.

Iată câteva sfaturi care vă pot asigura că nevigați fără griji însă cu ajutorul cookieurilor:

  • Particularizați-vă setările browserului în ceea ce privește cookie-urile pentru a reflecta un nivel confortabil pentru voi, al securității utilizării cookie-urilor.
  • Dacă nu vă deranjează cookie-urile și sunteți singura persoanș care utilizaează computerul, puteți seta termene lunigi de expirare pentru stocarea istoricului de navigare și al datelor personale de acces.
  • Dacă împărțiți accesul la calculator, puteți lua în considerare setarea browserului pentru a șterge datele individuale de navigare de fiecare dată când închideți browserul. Aceasta este o variantă de a accesa site-urile care plasează cookieuri și de a șterge orice informație de vizitare la închiderea sesiunii de navigare.
  • Instalați-vă și updatați-vă constant aplicații antispyware.

Multe dintre aplicațiile de detectare și prevenire a spyware-ului includ detectarea atacurilor pe site-uri. Astfel, împiedică browserul de la a accesa website-uri care ar putea să exploateze vulnerabilitățile browserului, sau să descarce software periculos. Asigurați-vă că aveți browserul mereu updatat. Multe dintre atacurile bazate pe cookies se realizează exploatând punctele slabe ale versiunilor vechi ale browserelor.

Cookie-urile sunt pretutindeni și nu pot fi evitate, dacă doriți să vă bucurați de acces pe cele mai bune și cele mai mari site-uri de pe Internet – locale sau internaționale. Cu o înțelegere clară a modului lor de operare și a beneficiilor pe care le aduc, puteți lua măsurile necesare de securitate, astel încât să puteți naviga cu încredere pe internet.

ȘTERGEREA COOKIE-URILOR 

În general, o aplicație folosită pentru accesarea paginilor web, permite salvarea Cookie-urilor pe terminal în mod implicit. Aceste setări pot fi schimbate în așa fel încât administrarea automată a Cookie-urilor să fie blocată de browser-ul web, sau utilizatorul să fie informat de fiecare dată când Cookie-uri sunt trimise către terminalul său. Informații detaliate despre posibilitățile și modurile de administrare a Cookie-urilor pot fi găsite în zona de setări a aplicației (browser-ului web). Limitarea folosirii Cookie-urilor poate afecta anumite funcționalități ale paginii web.

CUM POT OPRI COOKIE-URILE?

Dezactivarea și refuzul de a primi cookie-uri pot face anumite site-uri impracticabile sau dificil de vizitat și folosit. De asemenea, refuzul de a accepta cookie-uri nu înseamnă că nu veți mai primi/vedea publicitate online.

Este posibilă setarea din browser, pentru că aceste cookie-uri să nu mai fie acceptate, sau poți seta browserul să accepte cookie-uri de la un site anume. Dar, de exemplu, dacă nu ești înregistat folosind cookie-urile, nu vei putea lăsa comentarii.

Toate browserele moderne oferă posibilitatea de a schimba setările cookie-urilor. Aceste setări se găsesc de regulă în “opțiuni” sau în meniul de “preferințe” al browserului tău.

Toate browserele moderne oferă posibilitatea de a schimba setările cookie-urilor. Aceste setări se găsesc de regulă în “opțiuni” sau în meniul de “preferințe” al browserului tău.

Pentru a înțelege aceste setări, următoarele linkuri pot fi folositoare, altfel puteți folosi opțiunea “ajutor” a browserului pentru mai multe detalii.

Pentru setările cookie-urilor generate de terți, puteți consulta și site-ul:
http://www.youronlinechoices.com/ro/ 

LINKURI UTILE

Dacă doriți să aflați mai multe informații despre cookie-uri și la ce sunt utilizate, recomandăm următoarele linkuri:

Microsoft Cookies guide
All About Cookies
http://www.youronlinechoices.com/ro/

DETALII DESPRE COOKIE-URILE FOLOSITE

Cookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri. 

Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim. 

Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.